Den landsdekkende feiringen av friluftslivet har fått et grafisk løft.
Friluftslivets uke har som mål å få flere ut i naturen, ha det gøy og skape flest mulig gode minner. Det er Norsk Friluftsliv og de norske friluftslivsorganisasjonene som står bak.
I år har uka fått ny grafisk profil, med ny logo og en rekke lekne elementer, som skal speile mangfoldet i aktiviteter.
– Vi har ønsket oss en grafisk profil som i større grad kommuniserte at Friluftslivets uke er en landsdekkende feiring for alle, uansett alder, og som symboliserer at det er masse gøy å være med på. Derfor er vi svært fornøyd med den nye grafiske profilen. Den vil forhåpentligvis passe alle arrangører, uansett hvor i landet man holder til, eller hvilke aktiviteter man tilbyr, sier Synne Kvam, kommunikasjonssjef i Norsk Friluftsliv.
Under ser du den nye logoen for uka, som i år markeres fra 3. til 11. september.
Er du en arrangør eller har av andre grunner behov for å markedsføre Friluftslivets uke? Her kan du se og laste ned den nye grafiske profilen, samt illustrasjonsbilder.